Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

събота, 9 октомври 2010 г.

Тетрадка за рецепти

Направих тази тетрадка за рецепти по поръчка. Трябваше да е същата като първата. Също толкова хубава и интересна. Но не мога да се повтарям, защото къде е творчеството тогава. И не стана. Поне на мен не ми харесва.
Запазих корицата с малки изменения в детайлите.

тетрадка за рецептиИзползвах и цитатите за готвенето.

Но темите ги направих съвсем опростено с цветни стикери.

тетрадка за рецепти
тетрадка за рецепти
тетрадка за рецепти
тетрадка за рецептиВие как се справяте с този проблем? Когато имате поръчка за "съвсем същото". Наистина е по-лесно, но това задоволява ли ви? Може би да, за да не се проточва работата цял месец и да си взема парите по-бързо, особено ако клиента бърза. Не знам :(
gprofile button

9 коментара:

Addii каза...

много е хубава тетрадката,първата също..и двете са страхотни и много идейни.Аз също имам проблем с повтарящите се неща

Topcho каза...

Много е сладка тетрадката ^____^ Аз направо не бих посмяла да държа такова хубаво нещо набилзо докато се готви, да не би да го изцапам!
Нооо, от друга страна, не мога да готвя, така че този проблем май ми е спестен >.>
А да, и цитатите много ми хареса как са оформени! :D

Unknown каза...

Kolko hubav project!!!! Bravo!

Donika каза...

Много е красива, а аз все си записвам на някакви лисчета. Така колко по прибрано и прилежно е.Браво!

Irena каза...

Прекрасна тетрадка за рецепти, всеки детайл е чудесен и направен с много внимание.
И аз не обичам да правя еднакви неща, но честно казано колкото и пъти да съм се опитала все променям нещо, било копче, било нещо друго.
Хубава седмица!

Unknown каза...

Деси,благодаря!
Моята приятелка Снежана ще я хареса, сигурна съм
и ще и спомен скъп
за рождения и ден
Чудесна е
Гордея се с теб

Niki каза...

Тетрадката на снимките е хубава, но на живо е още по-хубава. Подарих я на приятелката си за Коледа и страшно много й хареса! Още на следващия ден си записа няколко рецеппти в съответните раздели. Тя тъкмо мислеше да си вземе някаква тетрадка да си пише рецептите, които е изпробвала и й харесват, в нея, а не на хвърчащи листи.
Даже още преди да й я подаря, а и след това, ЦЯЛОТО семейство я разгледа (около 20 човека, все пак беше коледа :P ) и всички много я харесаха. Наистина много оригинална идея и много сполучлива и интересна изработка!

Много благодаря! Това е един много оригинален и полезен подарък!



П.П.
За купувачите: струва си цената + доставката.
Наистина си струва!

Анонимен каза...

А каква е цената на тетрадката и доставката общо? :) Страхотни са,особено първата ми хвана окото!

Д. Стефанова каза...

Вече имам е-магазин - http://derumcraft.com/index.php?route=product/product&product_id=96

Публикуване на коментар

 
Блог класация