Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

петък, 16 юли 2010 г.

Честит Рожден ден!

Това е подарък за най-добрата майка - моята. Честит Рожден ден, мамо! Обичам те.

handmade
handmade
handmade
handmade
handmade
handmade
handmade
handmade
handmade
Използвала съм салфетъчна техника, tatting, картинките съм рисувала, защото нямам цветен принтер. Бурканчето съм направила с прозрачно фолио, да имитира стъкло, не личи на снимката. Идеята е на Агнешка. Тетрадката е разделена тематично с цветни листа, има и полупрозрачни корици, които мислех да махна.
gprofile button

15 коментара:

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Деси, просто нямам думи.....! Страхотен подарък за майка ти си сътворила и съм сигурна, че ще й хареса .....невероятно изпълнение, изпипан е до последен детайл! Много ми харесаха раделителите...Всичко, всичко си е на място! Прелестен е !

krechi каза...

Много хубав подарък! Много добре изработено!

Маги каза...

Страшно много ми хареса. Имам доста събрани рецепти и отдавна се каня да си направя нещо подобно. Прекрасно изпълнение! Майка ти ще е щастлива с такъв подарък. Да е жива и здрава и да я напълнио с много вкусни рецепти! :)

арт_мама каза...

О, прекрасен подарък! Мама ще е много, много щастлива! И наистина всичко е изпипано до последния детайл! Поздравления!

арт_мама каза...

Продължение от предишния коментар:)... Честит рожден ден на мама! А тази красота е направена от девойката, която учи в Приложното училище, нали?

siskus каза...

Чудна идея,а реализацията е навероятна,да ти е жива и здравичка маминката ти,много да си я обичаш и още мнооооого подаръчета да и направиш!!!!

Unknown каза...

Като видях сутринта подаръка си,изработен от Деси,се просълзих ,заради вниманието и красивата изработка,че моето пораснало момиче е толкова талантливо.А като прочеток вашите коментарии,скъпи приятели,пак се просълзих.Благодаря ви за поздравленията за Рождения ми ден,а още повече за възхищението ви от прекрасния мой подарък.Щастлива съм и горда с моята Деси!
Благодаря ти още един път,Деси!
Благодаря и на всички вас!

Д. Стефанова каза...

Благодаря ви за хубавите отзиви. Много работа беше, но го правих с любов.
Ели, аз го направих за моята майка, дъщеря ми не се увлича по картичко-правене.

Unknown каза...

Деси,изумях и пропуснах да ти кажа колко много те обичам!В най-тежките за мен години,на хиляди километри ти беше моята опора и ми даваше сили да оцелея.Същото е и сега
.Благодаря ти!

Irena каза...

Очарователен подарък си приготвила.
Страхотен тефтер. Много красив.

Neli каза...

Много е красив, Деси! Поздравления!

Donika каза...

Ето ги любимите ми тетрадки за рецепти ;-)Много много ми харесват.Радвам се , че ги включи в играта Деси.Благодаря ти!

Niki каза...

Не само, че е много красива, но е и уникален подарък, защото е подправена с любов.

Анонимен каза...

strhotna e samo kolko lista e

Д. Стефанова каза...

Радвам се, че ви харесва. Тази е 100 листа, но може да се направи с всякаква тетрадка.

Публикуване на коментар

 
Блог класация