Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

вторник, 20 април 2010 г.

Награда

Получих тази награда от Деси. За мен тя е неочаквана и много ценна. Благодарение на всички вас се запалих да правя картички. Така ми дойдоха идеи да комбинирам различните техники, които умея - tatting, квилинг. Без вас нямаше да правя това.


Според регламента аз трябва да:
- Благодаря за наградата + линк към човека, който ми дава наградата.
- Да се "накипря" с картинката, която представлява наградата. :))
- Наградя други 10 блога, с линкове към тях.
- Уведомя наградените блоговe.
Но аз не мога да наградя само 10 блога. Всички вие сте страхотни. Как мога да наградя някой и да оставя друг непризнат. Благодаря, Деси за наградата, оценявам я. Но не се сърдете, че не я изпращам на друг - заслужавате я всички вие, които творите и създавате прекрасните неща, които ме вдъхновиха за моя старт в картичко-правенето.
gprofile button

3 коментара:

арт_мама каза...

Да ти е честита наградата!Според мен най-уникални са картичките, които са плод точно от комбинацията на различни техники. Така че продължавай смело с картичкоправенето! Да, интересувам се от совалките и ако не ти е проблем ще се радвам да дадеш инфо къде в БГ може да се намерят.

Д. Стефанова каза...

Вече ти писах в твоя блог, но ще дам линка и тук - http://www.milenastyle.com/catalog/catalog/product_info.php/products_id/2118
Tatting не е много известна техника в БГ. Ти tatt-ваш ли? Как се научи? Радвам се че имам съмишленик. Чакам да покажеш творенията си.

арт_мама каза...

Сега виждам, че си писала и тук. Аз не татт-вам, но имам намерение да се науча. Всъщност за тази техника научих от твоя блог и от красивите неща, които си показала :) Ще се радвам,ако бъдеш мой помощник в това ми начинание!

Публикуване на коментар

 
Блог класация