Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

вторник, 1 ноември 2011 г.

Halloween

За мен Halloween не е празник. Потърсих в нета символи и цветове, характерни за него, но не можах да почувствам атмосферата. Въпреки това направих картички за племенниците ми в Щатите, които чакат Halloween с нетърпение.

За тази картичка използвах картинка на Dulemba. Рамката направих с черна салфетка. Харесва ми съчетанието на оранжево и черно.

Тази вещица ми харесва. А фона е от тук.


Нищо особено, освен съчетанието на цветове. Въпреки това се забавлявах, докато ги правих.
Happy Halloween!

gprofile button

6 коментара:

Te4eto каза...

И аз не го усещам този празник, но дълбах тиквен фенер... а твоите картички ще зарадват децата и вещицата много ми хареса!

~Gery~ каза...

Мен празника ме забавлява, ама да го наблюдавам, не и да участвам.. Трудничко се адаптирам и аз, но пък твоите картички са много симпатични и съвсем в духа на празника :) Много ще ги зарадват:)

Donika каза...

Деси колко отдавна не съм била тук?! Много красиви неща си сътворила.Въпреки, че не си усетилада усетиш духа на Halloween, аз мисля че добре си пресъздала атмосферата му. Поздравеления!

Miss Emerald каза...

Въпреки всичко си се справила, успяла си да пресъздадеш част от атмосферата на празника и съм сигурна, че картичките ти ще бъдат подобаващо оценени! И аз в началото хич не го усещах, дълбаех си тиквата тихо и кротко и ми беше адски трудно да участвам и в измислянето на костюм. Но тъй като това се случва вече няколко години, с течение на времето ми стана малко не толкова нетрадиционно за нас и се включвам вече с повече идеи и по-голям хъс.

Elizabeth O Dulemba каза...

Wonderful! I hope you'll share what you made using my art at http://dulemba.com/index_CPTgallery.html . :) e

Lionelsa каза...

Много добре разбирам усещането ти към този празник.

Първата картичка най-много ми харесва. Успяла си да уловиш духа на празника:-)

Публикуване на коментар

 
Блог класация