Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

неделя, 26 септември 2010 г.

Картичка за късмет

Снощи бях много изнервена и бясна на всичко и нищо. Затова седнах да правя нещо (когато работя с ръцете си се успокоявам). До среднощ правих цветенца без цел, а докато ги правех ми заприличаха на японските вишневи цветове. А тази сутрин реших да ги сложа в картичка, която естествено, трябва да е на японска тема и с йероглиф, разбира се. Основата е стар диск, птицата принтирах и оцветих, а йероглифа изрисувах с калиграфските ми възможности :)

Значението на йероглифа е "благословия, щастие, късмет". Картичката е за Ина и Иван, които започват нов етап в живота си. Направих я с много любов и дано съм успяла да вплета в направеното искрените ми пожелания към тях.

Освен това ми останаха мноого цветенца, явно снощи съм била много нервна :)


gprofile button

9 коментара:

Unknown каза...

Цветенцата са страхотни и картичката се е получила чудесна! Поздравления!
А за нервите те разбирам - и аз така се "лекувам" :).

unicorn каза...

Явно нервите ти действат много креативно:)))Цветенцата са страхотни,а картичката прелест:)))

nana каза...

Красива е .Благодаря.Дано да се сбъдне пожеланието...

Te4eto каза...

Трябва и аз да пробвам това лекарство, щом има такъв ефект! Цветчетата са станали много нежни!

Маги каза...

Страхотна е станала картичката!Цветята са прекрасни!

arcadia каза...

Картичката е станала много идейна, а цветчетата са самата прелест. Трябва да направиш открит урок за изработката им ;)

Chiges каза...

Чудесна картичка-пано :). Цветлетата са страхотни- истинско цъфнало дръвче :).

siskus каза...

цветчетата са толкова финни и нежни и .....много ,много ми харесва идеята,птиченцето,чудесно!!!!

Д. Стефанова каза...

Благодаря ви за милите думи :)
arcadia, урок за тези цветчета видях някъде в нета. Ако го намеря, ще го покажа. Много са лесни и бързи.
И да, дано се сбъдне пожеланието. Имат нужда от него.

Публикуване на коментар

 
Блог класация