Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

вторник, 17 август 2010 г.

Счупено огледало - седем години нещастие

Вярвате ли в суеверия? Аз не. Затова когато огледалото се счупи, вместо да предотвратя неприятните последствия, както е указано в този форум, реших да го рециклирам. И въпреки, че заради мързела, породен от жегите изпуснах срока на предизвикателството, съм доволна от резултата. Получи се свежо и приятно.

hand made, цветя, огледало, рамка
gprofile button

10 коментара:

Маги каза...

Много свежо и красиво е станало!
Аз не вярвам на това суеверие. Ако беше вярно мъжът ми и баща ми все нещастни щяха да са. Те са съклари. При тях по-често се случва да счупят някое огледало.

Addii каза...

много е хубаво

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Свежо, приятно, оригинално и интересно! Супер!

siskus каза...

Много е красиво,колко нежнички цветя,дъхава градинка!!!!

Chiges каза...

Цветлетата са прелестни! Колко различни си ги натворила :). Приветствам идеята.

Neli каза...

Страхотна идея и изпълнение!

Topcho каза...

Станало е много свежо и оригинално!
Беше попитала за схемата на келтското възелче - в последния пост съм сложила линк :) тук

Д. Стефанова каза...

Благодаря на всички за хубавите отзиви!
Топчо, благодаря за схемата.

Rony каза...

Много свежо, толкова настроение и енергия има в него. Добре че се е счупило огледалото ;)

Irena каза...

Страхотно е, много красиво, прекрасни цветя в чудесни свежи цветове.

Публикуване на коментар

 
Блог класация