Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

неделя, 1 април 2012 г.

Мини чанта

Приятелката ми Дани имаше рожден ден. Направих тази чантичка, за да сложа в нея подаръка.

Чантичката е съвсем малка - 8х5 см, направена е от картон, с дръжка от панделка. Първоначалната идея беше съвсем друга. Рязах и лепих, докато ми хареса и се получи това. На снимката стои разкривена, може и в действителност да е така, но не се забелязва.

Like This!

gprofile button

4 коментара:

Hristovica каза...

Много ми харесва...Изобщо, този стил е страхотен, небрежен и мил. Сигурна съм, че много й е харесала :о)

Д. Стефанова каза...

Благодаря за хубавите думи. Да, на Дани много и хареса, но пък тя харесва всичко, което и подарявам :)

Диляна каза...

Срахотна е тази чантичка :-) Преди време и аз правих подобна, но въпреки това малко по-различна от тази :-)

Д. Стефанова каза...

Благодаря, Диляна!

Публикуване на коментар

 
Блог класация