Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

вторник, 24 април 2012 г.

Гривна макраме


Имам нова приятелка - Ели. Тя е в четвърти клас и ме "научи" да правя макраме. Самата тя го е усвоила в училище от приятелки. Оказа се, че през междучасията някои от децата плетат гривни и ги продават на тези, които не могат. Освен това се учат една от друга на различни възли. 

гривна макраме с мъниста

Ели ми припомни, че и аз като ученичка (но по-голяма) плетях макраме. Още има в нас някакви пана. За благодарност, че ме подсети, аз и направих тази гривна.

Like This!
gprofile button

3 коментара:

Hristovica каза...

Гривничката е станала изключително нежна и мисля, че чудесно ще пасне на пролетните тоалети на приятелката ти. Браво, много е прецизна.

Miss Emerald каза...

Много ме зарадва тази твоя гривничка, но сякаш и много ме зарадва това, че твоята нова приятелки и част от нейните се занимават с това изкуство през междучасията! Супер занимания!

Д. Стефанова каза...

Благодаря Ви!
Miss E., и аз се радвам, че децата се занимават с творчество и изобщо, че имат някакви интереси. Дано някой учител им обърне внимание.

Публикуване на коментар

 
Блог класация