Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

неделя, 1 януари 2012 г.

Работен бележник

Направих си нов бележник, за поръчките от моят магазин за хранителни добавки и лечебна козметика. Както се казва: нова година - нов бележник. Старият е пълен.

бележник
Имам стар каталог за тапети и напоследък много ми харесва да използвам мострите в него. Особено ми харесват тапетите за баня, защото са релефни, имат интересен дизайн и могат да се мият :) С такива направих калъфите за Kindle.

бележник
Лошото на тези мостри е, че няма голям избор на цветове. Този работен бележник трябваше да е в зелено, жълто и червено - цветовете на RSI. И като не намерих в каталога тези цветове, си избрах такъв, който ми харесва.

бележник с химикалка
Бележникът, който използвах е рекламен и на всяка страница имаше лого на фирмата. Затова изрязах долната част на листата и на празното място, което се получи, сложих химикалка.

бележник
Получи се стилен и изчистен бележник, без украси, но мястото му е в чантата, където те ще се смачкат и развалят.

Снимките не са много ясни и контрастни - работя на чужд компютър и ми липсва Photoshop.

gprofile button

6 коментара:

Miss Emerald каза...

Бележника е станал много стилен и хубав, а и винаги химикалката ще бъде "под ръка" без да се налага безкрайно търсене! Пожелавам ти не само да го изпишеш, но и да си направиш поне още един до края на годината за същата цел!

~Gery~ каза...

Много изискан тефтер!:) Изглежда така сякаш не е пипнат от човешка ръка:) Браво!

kami_bonbona каза...

Много добре се е получил.Харесва ми.Честита нова година!

Veselina каза...

Честита Нова година! Поздравления за бележника - универсален, оригинален и страшно стилен!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Честита нова година, Деси!
Бележника е станал много ефектен, особенно ми хареса мястото за химикалката! Справила си се доста професионално и е много практичен! Поздравления!
Аз също правих един вчера, но не е така изчистен...и надявам се, няма да се носи в чантата, защото си права, че там се мачкат и повреждат такива красоти!

Д. Стефанова каза...

Благодаря Ви! И аз си го харесвам.

Публикуване на коментар

 
Блог класация