Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

четвъртък, 15 септември 2011 г.

Книгоразделител за първокласник

Този книгоразделител е специален.
Първо, защото е за първокласник, а първият учебен ден в живота е важен и незабравим.
Втората причина да е специален, е защото го направих по трудния начин, отне ми много време, а накрая се развали и много се ядосвах.

Използвах схема от http://cross-stitchers-club.com . На гърба няма бродерия, освен рамка; не ми стигна времето да шия гъбки. Между двете парчета плат сложих пластична лента, за да е твърд и устойчив. Накрая, при зашиването, нещата не потръгнаха и стана грозно. Освен грозно, струва ми се, че може при ползване да се разшие :(
Топчо, помагай със съвет. То сега е късно да правя нов, но за следващите да си знам.

gprofile button

5 коментара:

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Еееее, Деси - чудесен книгоразделител!Дори е във вид на задачка, малко усложнена с "полегналия молив". Идея и изпълнение - прелестни, поздравления! Идеята ти наистина е е страхотна и ако имах време в момента и аз бих направила такъв, разбира се ако разрешиш да я грабна ...Поне за мен, ако не за внучките...Но за тях ще направя от хартия, благодаря ти, че ме подсети!

Miss Emerald каза...

За мен лично книгоразделителя е станал прекрасен и като идея за първокласник ми хареса много, много!

Em каза...

О, това е задача с повишена трудност ;) Много оригинално хрумване, просто страхотна идея, направена по страхотен начин!

Topcho каза...

Много е сладък дизайна! Сигурна съм, че получателят много ще му се зарадва, нали казват, че когато нещо е изработено по трудния начин, ще е по-скъпо на притежателя си :) Иначе и аз имам проблеми с разнищването на книгоразделителите :/ Сега си правя един и съм намислила да подгъна крайчетата навътре, отзад да сложа парче филц и да обримча по ръба... ако стане ще покажа! Искам да пробвам да направя и на перфорирана пластмаса - тогава поне ще съм сигурна, че няма да се разнищи!

Д. Стефанова каза...

Благодаря ви, и на мен идеята ми харесва :)
Топчо, любопитна съм да видя какво ще направиш.

Публикуване на коментар

 
Блог класация