Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

понеделник, 9 май 2011 г.

Книжка за оцветяване

Отдавна планирам да направя такава книжка, но доскоро нямах идея каква да бъде. Когато реших да е книжка за оцветяване, изпълнението стана бързо.
Урока за книжката е тук. Моята е голяма 8х8 см.



Всички картинки за оцветяване са от този блог. Ползвах салфетка за украса на вътрешните страници.









Цветето направих от панделки, а заради tatting дантелата ще се включа в играта на Двете елши.
gprofile button

11 коментара:

Nelly каза...

Много е сладурска книжката!

Te4eto каза...

Да, много е сладка книжчицата, браво... а пък на това фриволите откога му се точааа!

Addii каза...

Ау ,чудесна книжка!Страхотно си се справила!

Miss Emerald каза...

Великолепна идея за подобна книжка! Станала е много хубава! Поздравления!

Lionelsa каза...

Страхотна идея и още по-страхотно изпълнение.
Моделът на книжката е много лесен и приятен. Аз преди година правих такава книга като подарък за една сватба.:-)
Успех в предизвикателството!

Маги каза...

Е, браво, супер сладка книжка!:)

Nelka каза...

Много е сладурска, влюбих се направо, толкова свежа и веселка...

Neli каза...

Страхотна книжка! Перфектно изпълнение! Поздрави!

kami_bonbona каза...

И на мен страшно ми хареса,Браво :))

Unknown каза...

Много е хубава! Справила си се страхотно! :)

Д. Стефанова каза...

Благодаря ви! Радвам се, че книжката ви харесва. И на мен ми е сладка и любима :)

Публикуване на коментар

 
Блог класация