Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

вторник, 19 април 2011 г.

Маргаритки за Маргарита

Tази картичка е за именния ден на Маргарита. Какво по-подходящо от маргаритки :)



Винаги съм се чудила на тези, които казват че правят "бърза картичка". При мен нещата никак не стават бързо. Първо имам период на обмисляне какво и как ще направя и докато не го видя готово в главата си, не започвам. Обичам детайлите и проектите ми са отрупани с тях. Семпли картички не правя, въпреки че много ми харесват.
Но тази картичка наистина е бърза. Принтирах картинката върху зелена хартия, оцветих цветята с paint-marker. Залепих върху бяла основа и готово :)

gprofile button

2 коментара:

Addii каза...

Много свежа и красива картичка се е получила,много ми харесва!

Д. Стефанова каза...

Благодаря ти Ади, радвам се, че харесваш картичката ми.

Публикуване на коментар

 
Блог класация