Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

вторник, 7 декември 2010 г.

Коледни картички

Моделът на тази снежинка взех някъде от нет-пространството. Беше използван филц, но аз нямам и я уших върху памучен тампон за грим. Ако имах машина (и ако можех да шия) снежинката щеше да е перфектна. С нея, въпреки кривите шевове ще участвам в предизвикателството на Двете елши - Шита картичка.


И едно коледно звънче. За първи път правих картичка по скеч, но вече не помня къде, какво и как. Т.е. не мога да покажа шаблона :(


gprofile button

7 коментара:

nana каза...

Доста примамливи идеи.Впечатляващи са

Krissbal каза...

Много идейни картички!

Nelka каза...

И трите много ми харесаха, но снежинката ми е фаворит, сигурно защото имам слабост към снежинки

Маги каза...

Много са хубави. На мен снежинката ми харесва така. Стои сладко с ръчно направените шевове. :)

~Gery~ каза...

Ох, и трите са изключително идейни! :) Просто не мога да изразя възхищението си от зелената плетена елхичка :) Браво!

Радвам се, че участваш в моето предизвикателство при Картичкофуриите и разбира се при Елшите:)

Irena каза...

Невероятни са, браво на теб :)

Д. Стефанова каза...

Благодаря ви!
Nelka, Маги, и на мен снежинката ми харесва, въпреки недостатъците :)

Публикуване на коментар

 
Блог класация