Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

вторник, 27 юли 2010 г.

Чанта за из път

Племенниците ми си отиват, а аз им направих прощален подарък. На момичетата чантички:

hand made, картичка чаничкаhand made, картичка чаничка
Идеята за тях ми даде Ирена. А на Алекс - картичката с лъвче.

Картичките, разбира се трябва да са в плик (също по идея на Ирена):

hand made, плик за картичка

hand made, плик за картичка

А този плик е за картичката на Стефи за нейния Рожден ден:

hand made, плик за картичка

gprofile button

11 коментара:

أمل каза...

невероятно ктасиви :)
възхищавам се на богатото въоображение и умението да му дадеш материално измерение

أمل каза...

*красиви

Д. Стефанова каза...

:) благодаря ти

Пъстър свят каза...

Много са красиви! Поздравления!!!

Addii каза...

СТРАХОТНИ СА

Маги каза...

Пректасни са станали!

siskus каза...

От къде да започна,леле-мале,много са красиви,ох чантичките,ами пликовете....браво,златна си!!!

Neli каза...

Чудесни са!

Irena каза...

Страхотни са и чантичките и пликовете, само дето идеята не е моя, но все пак ти благодаря че си ме споменала.
Желая ти хубава седмица!

Д. Стефанова каза...

Благодаря ви за хубавите думи.
Ирена, всички знаем Агнешка, но ти си тази, която ме подсети какво да направя.
Nadinka, ти също имаш богато въображение и умееш да му дадеш материално измерение, само че с думи.

Unknown каза...

Прекрасни са! Не отстъпвш на Ренито :). Справила си се също токлова фантастично!

Публикуване на коментар

 
Блог класация