Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

петък, 18 юни 2010 г.

Картичка за бременна

Надето е бременна. Бременна е отдавна. И аз отдавна искам да и направя картичка, но все не ми идваше музата за "бременна" картичка. Когато си правих хартия, направих това:

pregnancy картичка
Но не ми хареса и дълго стоя незавършена. По идеята може да се работи.

И днес ме осени! Ето я, специално за Надето:
pregnancy картичка
pregnancy картичка
pregnancy картичка
pregnancy картичка
gprofile button

9 коментара:

Ivolina каза...

Уау, на мен ми харесва и първата, но втората е разкошна. Много ми харесват и идеята и изпълнението.

Моля те, да махнеш проверката с дума. Така ще улесниш много всички, които искат да ти напишат коментари.

Irena каза...

Еха, много са хубави. А втората е разкошна, много хубава идея, браво.

Анонимен каза...

Браво и от мен!!! Наистина впечатляващо като идея. Благодаря много и за моята картичка - едва днес си я получих:))) Много е оригинална!

siskus каза...

Колко красиво и съвършенно е женското тяло!Живота в коремчето е нещо незаменимо,а ти си пресъздала този момент по невероятен начин!

Д. Стефанова каза...

Мими, радвам се че ти харесва.

Силви, благодаря ти.

Пъстър свят каза...

Много са хубави и двете! Поздравления:)))

unicorn каза...

Великолепна идея:))Браво ,много е хубава:))

Д. Стефанова каза...

Всъщност идеята не е моя. Видях я тук, но чак сега открих линка към нея: http://agnieszka-scrappassion.blogspot.com/2010/01/album-dla-chopca.html

Unknown каза...

Много е яка!

Публикуване на коментар

 
Блог класация