Сайт за ръчно изработени подаръци - картички, бижута, бележници, аксесоари, дърворезба
RSS

петък, 14 май 2010 г.

Много съм работна

До нас отвориха нов детски магазин и като всяко ново нещо има доста неща за довършване. Предложих на собствениците да направя тези цветя върху манекените.
hand made, квилингhand made, квилинг
Дъщеря им - Мими, толкова ги хареса, че направихме няколко с нея за у дома, а аз я изненадах с тази пеперуда. Видях я тук.
hand made, картичка пеперуда, квилингhand made, картичка квилинг пеперуда
Мими остана очарована. Аз, естествено се похвалих на всички колежки и една от тях пожела и нейната дъщеря да има такава.

Междувременно завърших това колие:hand made tatting колиеhand made tatting колие

То е по модел на Ана. И направих това:
hand made tatting колиеhand made tatting колие
Това е изцяло мое, за първи път правя tatting без да копирам някой и много ми харесва. Нося си го и ми е кеф :)

Да завърша с тази tatted пеперуда, на която още не съм намерила приложение.
hand made tatting пеперуда
gprofile button

2 коментара:

Irena каза...

Прекрасни неща си ни показала :) Много са красиви :)

Д. Стефанова каза...

:) Благодаря, Ирена.

Публикуване на коментар

 
Блог класация